HERREJÄVLAR OCKSÅ! / B

Fitta som in i HELVETE!
Mamma tvingade mig att äta vid bordet, och mormor la upp en HEL jävla torskfilé på min tallrik tillsammans med typ 400 gram potatismos!
Jag bara stirrade i typ tjugo sekunder.
Tork och potatismos som är så JÄVLA gott och min mage som har kurrat HÖGT sen efter gymmet.

Åt en halv torskfilé ( 100 gram ) och ca 150 gram potatismos.
Drack vatten innan maten för att krympa magsäcken / fylla upp den men det hjälpte knappt något. Måste typ dricka en halvliter för att det ska funka tror jag.

Slängde resten i komposten.
Nu mår jag bara så jävla skit.
Tänk om jag går upp?
Så jävla o värt.
Jag visste att jag borde stannat MYCKET längre på gymmet.
Åh, så arg, sur och så extremt LEDSEN jag blir.
Tuggade allt extra omsorgsfullt så att det skulle vara lätt att spy upp, men jag tror inte jag kan det idag.

100 gram torskfiske = 142 kcal ( ett ÄGG har mer kalorier! som sagt ALDRIG ÄGG IGEN! )
150 gram potatismos =133.5  kcal
Totalt = 275.5 kalorier. I en måltid.
VARFÖR ska jag äta så JÄVLA mycket hela tiden?

Som tur är så ska jag dela ut tidningen imorgon.
Tar ca 2-3 timmar.
För tre timmar blir det ca 810 kalorier.

Får fan inte äta över 500 kalorier imorgon.
Annars börjar jag för fan att grina.

100 gram Äggula = 360 kcal
100 gram äggvita = 46 kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0