Släkten är värst/ B

Klockan är 11.55 och fortfarande ingen syn av M.
Nåväl. M. När du läser detta inlägget är jag påväg / på gymmet.
Som sagt, så kommer jag vara där till två nånting.
Dyk upp om du orkar.

Påtal om gymmet.
En av mina farbröder kanske dyker upp här inom de närmaste månaderna.
Vilket ger mig panik.
Jag älskar min släkt. Har väl alltid vart något av en familjemänniska.
och jag vill ha gått ner asmycket tills när han kommer hit.
När släktträffen var så var man ju för fan smällfet.
Vill ju inte att folk ska skämmas över att ha mig som släkting.
När han kommer hit ska jag väga 55 KG som mest.
Annars blir jag för fan sur.

Nåväl.
Nu blir det gymmet. Lite styrketräning och kondition borde få bort ångesten.
Mor och far har vart och handlat. Två ENORMA Baguetter.
Har jag berättat att jag ÄLSKAR baguetter?
Och inte FAN ska en enda liten smula passera dessa läppar.
Jag petade på den, det erkänner jag. Den var nybakad och mjuk.
Men vad är det man brukar säga? One moment on the lips, forever on the hips?

Jaja.
Mor ska i alla fall göra tork och potatis till middag verkar det som.
Potatis har 80 kcal per 100 gram.
Torsk har 75 kcal per 100 gram.
Om den är panerad och stekt så blir det 142 kcal per 100 gram.

Inte fan vågar jag riskera att äta så jävla mycket.
Det får nog hamna i en plastbunke så slänger jag det imorgon.

Näh, nu sticker jag till gymmet.
Klockan är för fan 12.06.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0