Snart iväg /M

Tänkte bara skriva en snabbis innan jag cyklar iväg.

Den här förmiddagen har gått bra! Jag är inte hungrig, men heller inte mätt.
Jag känner mig inte konstig på något  sätt heller, så antagligen var det bara en första-reaktion igår eller vad man ska kalla det. Jag har tänkt lite på hur jag ska lyckas komma undan från  middagen, eftersom mamma är hemma idag, och kom på att jag helt enkelt får säga att vi gick hem till B en stund efter stallet. Och att jag åt där.

Ikväll får jag hålla mig inne i mitt rum, så att jag inte behöver äta någonting - eller för den delen frestas av att äta någonting. Kanske gör en termos med varmt vatten att fylla på temuggen med? Då slipper jag ju verkligen nedervåningen (& köket). Nu skall jag byta om, innan jag sticker! :)




Kommentarer
Postat av: moi

Svar: Ja, prova du :)

hur är det annars med dig?

Kram!

2009-02-19 @ 14:30:21
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0