Tidsfördriv.. /M

En liten tallrik yoghurt med russin..
Ja, det var det, hittills.

Lagar ju maten här nu för tiden, eftersom jag 1. älskar att laga mat  2. inte har något bättre för mig  3. underlättar för de som jobbar. Idag ska jag laga pasta med någon form utav pastasås, och blir väll tvungen att äta lite av det..
Jag tycker det är så roligt att bjuda folk på mat som man har lagat. Förutom folk som inte äter grönsaker (haha ta inte illa upp B). Nej men jag har gärna väldigt mycket grönsaker i min mat, jaja det var inte det jag skulle säga. Utan jag tycker det är så kul när folk blir glada av att man lagat mat till dom, och när dom tycker det är gott.
Jag stör mig en del på när folk skall truga på en massa mat hela tiden, och även om man ätit en del konstant tjatar "ät meer" "ta dig mer mat nu!" "det här är inget att spara på, ät nu!". Men saken är ju den att jag är precis sådan själv. För det är väll ändå den bästa bekräftelsen, när folk vråläter ens mat? (Dessutom märks det inte att man själv inte äter så mycket..)


Kommentarer
Postat av: B

Din bajskorv, jag äter visst grönsaker! xD

2009-02-11 @ 19:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0