27 Februari 2009 / B


Det var inte längesedan jag skrev, men det känns som år. är det inte konstigt hur snabbt man blir beroende av att skriva av sig här på bloggen?

Nåväl.
var på Droppen idag. Ni alla vet vad det är, eller hur?
Skulle se om jag kunde donera blod.
Mitt blodtryck var jättebra, men jag hade tyvärr sämre blodvärde än vad dom kunde tillåta.
Så det blev inegn donation från mig inte.
Inte förrän mitt blodvärde höjts.

kollade upp vad fanken jag ska äta när jag har järnbrist, och vad för symptom man har.
Har ju känt mig så otroligt trött och sliten på sista tiden bara när jag ska gå i trappor, fastän jag orkar med två timmar på gymmet.
Och jag har ätit som en ko, det tänker jag inte förneka. Jag får lust att gråta bara jag tänker på så mycket skit som jag stoppat i mig.

Men nu är det slut på det. Mycket järn ska i. Broccoli, ägg och apelsiner ( för att underlätta upptaget av järn.) och träning på Lördag.
På söndag är det jobb igen och sedan börjar en ny vecka igen.

Det har verkligen gått skitdåligt. Jag har gått upp så otroligt mycket i vikt. Men jag tänker inte ge upp. Aldrig. Jag ska vinna. jag ska klara det.
Jag är så trött på att vara fet och äcklig och totalt ovärd allting.
Jag är trött på att all min glädje till livet ska försvinna så fort jag ser en tjej med smala lår gå förbi.
Jag vill känna mig vacker. jag vill känna mig lätt och jag vill känna mig värd att älskas.
Jag tänker inte ge upp.
Det här var bara ett litet hinder.
Men jag ska aldrig ge upp. Aldrig.
jag vet att lyckan är precis runt hörnet.
Smala lår, pin smala armar, knivskarpa höftben och kindben. Här kommer jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0