13 Februari 2009 / B


Här sitter jag då och smuttar på mitt vatten, nöjd med mig själv då jag lyckades undervika middagen som bestod av pasta och lax. åh, min favorit mat.

men där undervek jag i alla fall typ 1000 kalorier, så jag håller mig till planen. Inte en enda matbit har passerat dessa läppar idag, utan det har bara vart jobb, jobb, jobb. Hämtade nya soffan, fixade ID-kort, gick ut med hunden.
Förhoppningsvis har jag gått ner NÅGONTING tills imorgon. är så surt att bara hålla sig kvar på en vikt, hur lite man än äter :/

Nu, M, måste jag fråga dig en sak.
Har du lust att hjälpa mig att måla om mitt rum någon dag? Bara den rosa väggen, i och för sig, men enligt två källor bränner man 100 kalorier på 20 minuter.
Så kom igen, vad säger du?
Jag har insett att hotpink verkligen inte är något för mig, så istället vill jag ha mörkgrönt.
Någon aning om hur mycket två burkar färg kostar. 2-2½ liter tror jag endast behövs. Har ganska mycket kvar från den rosa färgen.

Imorgon blir det havregrynsgröt.
Mums va gott.
Och jag ska städa. Och gå ut med hunden igen.
Förhoppningsvis hinner jag plugga inför Matte B provet.

Åh, jag är verkligen så jävla pepp nu. Vill egentligen fasta, men jag måste se till att hålla igång metabolismen, och se till att energinivån är någorlunda. Jag måste orka med alla läxor och sånt som jag inte ens har börjat med! Och det är redan fredag!
-suck-

 
"I do eat normally: only what is needful for survival.
I can't help it that we live in a piggish society where gluttony is the norm, and everyone else is constantly stuffing themselves. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0