17 Februari 2009 / B

Oj oj oj så många inlägg, M. Man känner ju sig riktigt i lä här ju! :3

Kom precis hem från gymmet, men var bara där i en timma. Hade tänkt stanna i åtminstonde en halvtimma mer, men så hände två saker. Ett, jag fick skoskav, så jag ritkigt haltade fram på löpbandet.
Två; jag kom på att bussen gick precis när gymmet stängde. Och den går en gång i timman.

Så det var bara att packa ihop grejerna och rusa till busshållplatsen.
450 kalorier blev man i alla fall av med. Tack gode gud för det.

och innan gymmet vart jag och hämtade pillrerna.

Tänka sig att dom kom så snabbt!

www.svenskakosttillskott.se
är en starkt rekommenderad sida. Snabb leverans ( gick för fan snabbare än vad jag trodde.) och man kudne följa vart paketet var någonstans medens man väntade. OBS! Det jag tyckte var komiskt ändå var att man fick med en liten påse med PRO MASS NUTRITION CHOCOLATE vilket är en pulverdrink som man dricker när man vill GÅ UPP i vikt. Jag menar...Är dom allvarliga? xD

Nu gjorde jag i alla fall Matteprovet idag ( och fick IG.) och nu imorgon ska jag göra religion provet ( Om islam.) och självklart har jag inte studerat någonting. Men religion är i alla fall roligt. Nummer får mig bara att tänka på kalorier, vilket får mig att tänka på fett, vilket för mig deprimerad, vilket gör att jag zonar ut och inte kan göra klart proven.
-suck-


Hoppas att jag har gått ner någonting imorgon.
Jag VET att jag egentligen skulle väga mig då, men jag kunde inte hålla mig.
Var TVUNGEN att se om jag hade gått upp något efter all den där maten igår.
0.2 kg hade jag gått ner.
Och jag är så jävla tacksam för det.
Vill aldrig äta så mycket igen. Den där paniken som slog mig var skrämmande.

Nä, nu ska jag gå och plugga lite inför provet imorgon, innan jag går och lägger mig.

Men inna, så tror jag att ni alla kommer att ÄLSKA den här engelska bloggen.
jag är allvarlig.
Jag är kär i den.
Den här kvinnan är GUDOMLIG!

http://skinnysite.blogspot.com/


There isn't a day I don't wish I were thinnner.

Kommentarer
Postat av: Mysan

Du måste verkligen berätta om hur Burn fungerar på dig"" funderar starkt på att pröva dem

2009-02-18 @ 21:31:03
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0