1 Januari 2009 / B

Gott Nytt År.

Nyårslöfte? Gå ner i vikt. Självklart. Kan man önska sig något annat?
I sommar blir det troligen en resa till Grekland, och om det är en sak jag är säker på, så är det att jag INTE tänker vara fet när vi åker dit.
Jag vill vara smal. Jag SKA bli smal.
Får börja leta efter baddräkt för att finna motivation.
Ni vill inte veta vad jag ätit för skit.
Men nya året är här.
Gamla B är borta. Här är nya B. Påväg mot lyckan.
Påväg mot smala lår, tajta kläder och ett nytt självförtroende.
M, vi måste till gymmet.
Och göra den där jävla gym intro.
Sen har dom fått in Stacker 2 på gymgrossisten.
Med rabatt och allt.
Och Stacker som ska vara så JÄVLA bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0