15 Januari 2009 / B

Känner mig faktiskt rätt så duktig efter 2 timmar på gymmet.
Javisst, 1 timma gick ut på att gå runt och kolla och pröva alla maskiner ( GYMINTRO; ETT NÖDVÄNDIGT ONT.) men sedan satte man igång och tränade. Och visst tränade man lite innan gymintrot också, eller hur M?
Jag tycker vi borde vara lite stolta, i alla fall.

Sedan var det promenad hem, vilket tog en timma.
För en gångs skull är jag faktiskt glad att jag inte bor i närheten av gymmet. Inte för långt bort, och inte för nära.
Helt perfekt.
270 kalorier. 540 kcal om man räknar fram och tillbaka.

Nåväl. imorgon börjar man tidigt, men nog ska jag hinna skriva ett matschema och köpa nya vitaminer ( om nu mina pengar dyker upp på kontot någon gång :( )

Nu är det dags att stretcha lite, kolla om jag har några läxor till imorgon, städa och kanske sätta mig framför TV:n en kortis om jag hinner.

För klockan 22.00 är det bums i säng.
Man ska vakna tidigt imorgon för att hinna göra havregryns-gröt  :3
MUMS

Kommentarer
Postat av: M

älskar den bilden. älskar benen. älskar kappan.

2009-01-22 @ 18:14:50
Postat av: M

älskar halsduken!!

2009-01-22 @ 18:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0