22 januari 2009 /M

Det var längesedan jag skrev här nu. Har liksom inte blivit av helt enkelt.
Träningen har kommit igång bra, och jag måste se till att kosten följer samma spår. Idag gjorde den inte det.
Imorgon är det fredag, och som vanligt har jag lite ångest över det. Visserligen är det väll skönt att slippa skolan för ett par dagar, men å andra sidan öppnas dörrarna för synd på vid gavel och träningen ligger i lä.

Nu snart ska jag och B iväg och träna igen, och jag ska springa och springa tills svetten rinner va mig som ett vattenfall. Det är en sån jävla skön känsla, speciellt efteråt.
Efter flera timmars träning igår kan man ju påstå att det kändes när man skulle gå hem :D Och idag har jag träningsvärk i ena (?!) skinkan. Hmmf.

Shit!! Precis nu när jag sitter och skriver tittar jag upp i två sekunder och ser en reklam för sportbh:ar på rea. Fan va sjukt, rosa och allt, precis vad jag letar efter! Synd för mig att jag är så himla rik just nu :)

Nu måste jag byta om! Kanske skriver ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0