23 januari 2009 /M

Blä, borde egentligen åka till skolan om 50 minuter, men jag har inte ens packat än! Och jag har inga kläder att sätta på mig, och inga att ta med mig. Borde nog ha tvättat för ett par dagar sedan. Har fört över massa okänd musik nu som jag kan ha på tåget, och förhoppningsvis är det något att ha!
Träningen igår gick bra bra, men jag fick inte springa av mig på samma sätt som i onsdags, så det kändes nästan som jag tränade mer styrka än kondition. Kan ju ha att göra med den där Poweryogan, där man skulle stå "hund" och "plankan" hela tiden. Blä. Jaja, nu till frukost åt jag (som vanligt, typ) en tallrik havregrynsgröt, och förhoppningsvis blir det inte något värre födointag efter det. Men men, jag vet ju hur det brukar bli på helgerna.
Ska som sagt iväg över helgen, och kommer antagligen inte få tillfälle att blogga någonting :( Men det kommer ju en vecka efter det! :)

Kommentarer
Postat av: B

Jag vill ha dom kläderna...och vilka GRYMT snygga ben!

2009-01-27 @ 20:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0