28 Januari 2009 / B

A year from now you may wish you had started today

Här sitter jag och kollar igenom en gammal fil på min uråldriga hårddisk. nog fan, tror ni inte man hittade en fil med över 5600 inspirerande bilder på tjejer som är smalare än vad man själv är. Så humöret gick genast från sådär till mega-deprimerad.
Det är inte ens roligt. Här sitter jag med valkar och fett, och så finns det så JÄVLA många snygga tjejer med smala lår och skarpa nyckelben.
Inte rättvist.
Och varför är det så att jag är fet och dom är smala?
Allting beror på maten och träningen.
Om jag var duktig som dom, kunde jag även vara lika smal som dem.

det stör mig så djupt ändå att jag ska behöva gå runt med det här ett tag till dock.
 


"Att gå upp i muskelmassa kan ge din metabolism en skjuts, 1 kilo muskler kan bränna mellan 70-100 kalorier på en dag medan 1 kilo fett endast bränner 4-6 kalorier per dag."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0