29 Januari 2009 / B

Kom precis hem från ett litet pass på gymmet tillsammans med M.
Body Balance och sedan kondition tills gymmet stängde.
Sedan var det promenad hem i mörkret. Tur att man vågar gå igenom skogen själv, annars hade man aldrig klarat av det.

I alla fall. Har en uppsats som skall lämnas in i morgon, men datorn har trasat sönder sig själv, så det här är troligen sista inlägget jag skriver på denna fina, gamla dammiga burken. Och uppsatsen blir troligen sent inlämnad eller dåligt gjort.
Sedan får man vänta tills far kommer hem och antingen fixar datorn eller ger mig en ny...Jag hoppas på det senare .
Så förvänta er i alla fall inte något förrän kanske nästa lördag eller så.
Men nu har jag i alla fall sparat alla mina 5650 inspirations bilder.

Vill ju helst inte tänka på vad jag ätit idag, men jag måste nog skriva ner ändå.
Havregrynsgröt till frukost.
Bröd och 3 ägg till lunch.
en lax bit till middag.

Fetma, någon?

Vad blir det imorgon?
Antingen smoothie eller havregrynsgröt...troligen havregrynsgröt igen ( så mumsight gott.) och ett knäckebröd och en dl fil till lunch...Och sedan får vi se vad mormor lagar till middag.

Nu ska jag städa snabbt och göra mig i ordning innan det blir bums i säng.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0