30 Januari 2009 / B


Liposinol™ är ett patenterat fiberkomplex från växter med hög förmåga att binda fetter.
 Liposinol™ sänker halten kolesterol i blodet utan att tas upp av kroppen. Liposinol™:
• bidrar till att minska kolesterolvärden som ger en bättre hälsa för framtiden
• binder fett från kosten vilket bidrar till viktkontroll
• bidrar till att minska sötsuget vilket ger en hälsosammare kosthållning
• bidrar till att dämpa aptiten som ger långsiktig viktkontroll




Det var den här jag såg på reklamen, M. Kanske skall pröva. Och den där smala bruden som var på gymmet igår, hon steg på min buss i morse. Och jag såg henne på en annan busshållplats på vägen hem. Så jag vet iaf vart hon bor nu xD

Är så jävla trött att det inte är sant. Kom precis hem från skolan och skulle börja och skriva uppsatsen som skall skickas in idag.
Alla sa till mig att den skulle vara inskickad 18.00. Och så hittar jag ÄNTLIGEN lappen och där står det 16.00.
Så ser egentligen inte nån som helst mening med det nu.
Får säga att min dator kraschade och skriva det under helgen.
Orkar inte just nu.
Imorgon, efter tidningsrundan, blir det plugg-dag.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0