31 Januari 2009 / B

Redan över halv tio på kvällen och inte fan har jag ens kommit igång med arbetet som skulle vart inlämnat igår.
Nåväl.
Ett arbete kan man ju slarva med. Får hoppas att det inte blir en vana.
Och läraren kan väl inte ge en IG om man fått G på alla prov och gjort alla andra grejer i tid och vart på varenda lektion bara för det? Bah. Skulle dock inte förvåna mig om hon gjorde det.
-suck-
Sitter just nu och surar då, över att man ska ha mensvärk och sedan matte prov på tisdag ( oj, kanske ska börja plugga för det då? ).
Längtar efter gymmet för att bränna av fett, men bävar ändå för det. Är öm överallt just nu på grund av alla dessa kvinnliga hormoner. Ush.

Nåväl, som sagt gick man upp tidigt idag, och jag trodde det skulle bli en härlig 3 timmars promenad när vi delade ut tidningarna, men ikke var det. Istället tog det endast 1 ½ timma.

Nåväl, eftersom jag känner mig EXTREMT fet idag så tänker jag lägga upp lite inspiration innan jag tvingar mig själv att börja med uppsatsen.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0