X-tra 30 Januari 2009 / B

Ett litet inlägg innan jag går och lägger mig nu.
Ska upp halv fyra imorgon, och sedan är det 3 timmar ute i kylan. Gud va roligt .___.

Nåväl, blir i alla fall skönt med en liten promenad.
Är fetare än någonsin, och nog känner man sig stor nog att vara gravid.
Men ikke sa nikke. Det är inget jag tänker stå ut med.
Fick mitt nya Visa kort idag, så nu funderade jag på att man kanske kunde beställa en sak över internet för var 5 kilo man tappar.
Och om jag går upp 4 kg och sedan ner 5, så måste jag gå ner 4 kg till ändå.
rätt ska ju vara rätt.

Näh, nu ska jag nog rulla till sängs.
Ni skulle bara veta hur mycket mat jag fått itryckt i halsen de senaste timmarna.
Mår dåligt bara jag tänker på det.
Ush.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0