8 Juli 2009 / B





I måndags började jag markera hur många gånger jag stoppar fingrarna i halsen och tvingar upp det jag ätit.
Nu är det Onsdag, och jag är redan uppe på 4 gånger.
Tre gånger på måndagen och en gång idag.

Jag är skiträdd att mina tänder skall börja ruttna, att hålen i dom ska bli enorma och att mina tänder ska ramla ut.

Sedan tappar jag fortfarande hår.
Läskigt mycket hår.
Det var en månad sedan vi rensade avloppet i duschen, och nu i veckan var vi tvungna att göra det igen.
Det är läskigt.

Var ute och gick en timmas promenad i morse runt tre tiden,  och igår jobbade jag på mitt nya jobb.
Ska inte stanna där länge.
Jag tycker det är ett underbart jobb, men grejen är att det är fritt fram att ta hur många kakor och sånt man vill.
Bara igår åt jag en och en halv kärleksmums.
Ush.
Och det är inte precis som om man kan gå på toaletten och spy heller.
Alla hör.
Och jag vill inte att alla vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0