14 Juni 2009 / B


6 Dagar kvar innan släktingarna kommer hit ( denna dagen inräknad.)
Äter skit och tränar inget.
Har också fått mens.
Är så sjukt deprimerad över att jag bara blir fetare och fetare.
Duschade för första gången på fyra dagar idag.
Äckligt, jag vet.

Imorgon ska jag åka och träna i alla fall.
Låg i soffan, och blev chockad över hur feta mina lår är.
det här kan inte fortsätta.
jag är bättre än såhär.
Kan bättre än såhär.

det bästa med att jag såg mina feta lår var ändå chocken.
Trodde för fan inte dom var så stora?!
Så jag satt och nöp dom ett tag, drömde om hur det skulle se ut när dom var pinn-smala.
Drömmen är inte förlorad.
Den har bara gömt sig.
Och jag tänker inte förlora denna lek.
Kurra gömma kanske bara ska vara en lek, men det här är dödligt allvar.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Kurragömma är fan precis vad vi leker dagligen!



Ja det ska jag skylla på när jag ska till tandläkaren. Be Strong Sis<3

2009-06-15 @ 22:43:08
URL: http://minytiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0