++ 25 Juni 2009 / B


Oh, ja jävlar.
Jag tog ju två laxeringstabletter innan jag stack in till stan med en kompis.
Och precis när vi bestämt oss för att ta bussen hem, så vände sig magen.
jag fick rusa till toaletten och jävlar va skämmigt det var.
Dörren stängdes ju inte helt och hållet heller, så jag är säker på att alla hörde.
Nåväl, det borde ha gett dom ett gott skratt.

Och nog fan kände jag mig mindre fet när jag var klar.

Inhandlade några energidrycker, bananer och då dom här mulsibars som jag bloggade om i inlägget innan.
Ska se om de är någåt goda. Jättebra att ha med sig i väskan eler kanske dela med en kompis.
-blinkar menande åt M.-

Kommentarer
Postat av: Sara

Ge mig den kvinnans axlar och midja tack!

2009-06-26 @ 02:36:29
URL: http://lillsaara.webblogg.se/
Postat av: Juliette

Det är skitbra att ha något sånt som kan stoppa en från att äta något värre om man bara måste ha i sig något. Älskar det!



Underbar Thinspo!!

2009-06-27 @ 12:28:45
URL: http://mia-juliette.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0