25 Juni 2009 / B

Åt nyss frukost tillsammans med bror min.
Hade planerat på en banan och ett glas apelsinjuice, men han hade uppenbarligen bestämt sig för att äta de fyra sista bananerna sen igår.

Så medens han åt sina flingor med socker på, så åt jag två stekta ätt, ett glas apelsinjuice, en järn och en multi-vitamin tablett.
250 kcal totalt.

Min syster åker till Stockholm om en månad, så jag tänkte åka dit och träffa henne.
Och då förjävlar-i-mig ska jag ha gått ner minst 5 KG!
Det var hon och jag förut.
Vi två som försökte gå ner i vikt.
Vi två som gick genom våra mörkaste tider tillsammans.

Nu är det jag & M som försöker gå ner i vikt tillsammans.

Ush, vad jag mår illa efter den här frukosten.

Får ta två laxerings-tabletter också.

ÅH!
Sen kan jag stolt förmedla att det gick mer än en vecka innan jag stoppade fingrarna i halsen igen!
En gång den 9: onde
Och sedan en gång den 22:a
Kändes som år, men det var visst bara några dagar.


Sen måste jag fråga;
Tycker ni om min thinspo? Är det någon speciell slags thinspo ni önskar?
Flickor med tatueringar, blondiner eller röd-toppar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0