Fettot i Bikini / B

Vaknade klockan 14.50. Låg kvar i sängen tills 15.00.
Så att jag inte ska kunna slänga i mig en jävla massa skit innan morsan lagat middag.

Det blev 1 dl lättmjölk ( 40 kcal ) och en liten bit grov baguette ( ca 170 kcal. ).
Även en ballerina kaka ( 69 kcal. )
Totalt : 279 kcal
Morsan ska laga lax och pasta må jag tro.
Och jag har redan ont i magen.
Ush.

Imorgon...Vad händer imorgon?
Jo, förstår du, imorgon ska jag köpa ny bikini.
Har tappat bort min gamla ( den var rätt så ful ändå..Rosa och allt.) och jag vill inte springa runt i baddräkt.

Är hur fet som helst att jag äcklas när jag ser mig själv i spegeln,. men jag ska fanimej träna.
Och om jag inte kan gymma pga blåsorna på fötterna så kanske jag iaf kan ge mig ut och simma lite?

Bra träning. Från 200-500 kalorier per timma, beroende på hur man simmar och hur mycket man anstränger sig.
visst, jag vill inte visa mitt feta arsle för människor, men ska man bli fin får man lida pin.

Och medens jag ändå köper bikini kan jag ju åka förbi Lidl och köpa mer energidrycker och Sirius Müsli bars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0