SIRIUS Müsli - Cherry+Milk / B

Nu har jag legat ute och legat i solen i ca två timmar.
Och ändå har jag inet fått någon färg?
Hmm..
Och om någon, i alla fall inte mycket.
Får ligga lite till och hoppas på att få färg här nu alltså.
men nu när molnen börjar komma fram, så kurrade min enorma mage.

Så, mina damer ( och herrar? ) nu skall jag pröva en Sirius Müsli Bar - cherry + Milk.

Är vi redo?



Namn : Sirius Müsli - cherry + Milk.
Storlek: 9cm lång x 2 cm bred
Lukt: Som godis! Eler...godis-aktigt tuggummi!
Ser: Himmelskt god ut. Precis som på bilden på förpackiningen.
Smak : körsbär. Åh, så himmelskt god! -tuggar vidare- Bra konsistens. Smaken påminner väldigt mycket om fruktigt tuggummi, och det tar emot när man tänker på att man faktiskt ska svälja.
Eftersmak : Körsbär. Himmelskt gott!
Blir man mätt? : Ja, det stillar hungern...och bra för sötsuget, om det någonsin skulle sätta in.
Antal kalorier i en bar : 104 kcal

Kommentar: Ska åka till Lidl och köpa mer av dessa. Underbart! 10/ 10!!!

Kommentarer
Postat av: Jackie

ska köpa!! :D:d hoppsd stt det finns här där ag bor :)

2009-06-28 @ 02:42:35
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0