Program / B

Okej, så jag kollade på Oprah idag igen.
Avgudar verkligen det programmet.

Oprah
Doctors
Supersized vs Superskinny
How to look good naked
Americas Next To Model
....
Är det något program jag missat?

Nåväl.
Alla dessa program är oftast jätte-inspirerande.
Mycket om hälsa och utseende.


Tillbaka till ämnet.
Kollade på Oprah idag, och skrev ner lite smått;

- Massera höfter för att öka blodflödet, och minska risken för celluliter.

-Undervik vete. Vete gör dig tjock.

-Undervik vitt mjöl

-Du vill ha din vilopuls så nära 60 slag i minuten som möjligt

-Är din vilopuls på över 83 slag/min bör du uppsöka läkare.
((vilopuls här är innan du ens stigit upp ur sängen.))

-försök spendera minst 15 min i solen varje dag, för att få ditt dagliga intag av Vitamin D

När du köper mat, undervik produkter vars innehållsförteckning innehåller orden:
Majssirap med fruktos
Socker
Transfetter
Berikad

Sen kan det vara bra att försöka undervika produkter med E-nummer i, men det är ju ganska svårt att komma förbi i våran tid, eller hur?

ush.
Jag måste köpa zink tabletter.
Sen, läskigt nog, kan jag berätta att jag tappar hår.
Inte stora tussar.
Men en hel jävla massa hårstrån.
Vilken jävla vitamin var det som är bra för håret nu igen?
Eller vilka frukter / grönsaker?
orkar verkligen inte kolla upp det just nu.
Är så jävla trött.

Imorgon ska jag pröva en Sirius - Müsli bar ( cherry+milk)
Förhoppningsvis är den bättre än Linessa Muesli Bars.
Jag skriver recensionen imorgon...eller...jag menar visst senare idag.

Godnatt.


 


Kommentarer
Postat av: Jackie

Selen/silica är bra för håret! Har tagit det förut, skitbra! Gör även naglarna starkare, hyn snyggare och dessutom blir man lättare brun! Tappar också hår, så ska börja ta dem igen. Pantoten+silica tror jag mina heter :)

2009-06-27 @ 01:53:16
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/
Postat av: Jackie

Jag köpte dem i en lokal liten hälsokostbutik, men de finns på internet med! :)

http://www.halsokostgrossisten.se/?pid=132496

2009-06-27 @ 11:29:44
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0