1 Mars 2009 / 2 / B


Var och letade inspirerande bilder när jag såg en bild på ett glas isvatten med en citronskiva i.
En låten påse mandlar och en skål med blåbär, hallon och jordgubbar.
Så, på onsdag, om vi ska ut, så köper jag nog det och äter istället.
Mycket mindre konstiga tillsatser som i en macka och tomat soppa, och det är MYCKET jävla godare också.

Nåväl, imorgon blir det träning med M.

Idag fick man sig 3 ½ timmes promenad, men sen så har man käkat som en kossa också.
Kommer ni ihåg att jag låg på -11kg?
Nu ligger jag på -9.8.
Helt jävla otroligt.
trodde dock att jag skulle ha gått upp så jävla mycket mer, efter allting som jag har käkat, så jag får la ta det som något positivt.

Efter den här veckan hoppas jag att jag ligger på -12 eller -13.
tror inte jag kan förvänta mig något bättre nummer.

Önska mig lycka till.
Och M, glöm för fan inte gymnastik kläderna imorgon! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0