1 Mars 2009 / B



Försöker hålla mig vaken tills jag ska ut och dela ut tidningen.
Tänkte sticka ut en timma tidigare idag ( klockan 03.00 ) och se om jag kan göra det ganska snabbt. :/
Vill hem sen och lägga mig i min ny bäddade säng med rena, svala lakan.

Måndag: Inget
Tisdag: Inget
Onsdag: Kanske 2dl tomat soppa och en macka? Beroende om vi ska ut.
Torsdag: Inget
Fredag: Inget
Lördag: Inget
Söndag: Inget


Veckans planering.
Hur ser den ut? Glöm inte att jag ska träna alla dagar förutom söndagen också. Men på söndagen blir det några timmars promenad.

Känner mig som en jävla kossa efter all jag har ätit.
Men imorgon slipper jag i alla fall mammas lasagne.
tack gode gud för det.
Vem VET vad hon lägger i den egentligen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

fastan kommer bara att fungera som viktnedgående om du fortsätter så vecka efter vecka, annars tar kroppen ändå bara upp allt du äter :P

2009-03-03 @ 22:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0