10 Mars 2009 / B

Här sitter jag, mätt och fet efter en portion havregrynsgröt.
Var ute och sprang i morse; 3.66 kilometer.
Läste någonstans att 'tumregeln' för kalori förbrukning där är ca 75 kalorier per kilometer.
så....274.5 kalorier?
ganska bra ändå.

Släpade med hunden, och han ville ju för fan knappt gå. Antingen satte han sig ner eller så stannade han för att kissa på varenda jävla träd.
Nästa gång springer jag själv. Pappa får ta hunden.
Det är ju bara löjligt att det ska ta 1 timma att springa 3.66 kilometer, när det knappt brukar ta 20minuter.



Ska köpa Hartleys Sugarfree Jelly idag. Ungefär 10 ( eller mindre! ) kalorier per portion!

Köpte Hartleys Orange Flavored jelly ( inte sockerfri = 80 kcal.) häromdagen och även fast jag brukar AVSKY allting  som är smaksatt som apelsin, så kunde jag ändå tvinga i mig halva. Och mätt som FAN blev man av det.

Är så trött på sista tiden, men ska tvinga mig själv att gå till gymmet efter skolan.
Jag vill inte se ett fetto i spegeln varje dag. Jag vill ha smala ben och ingen mage..Nu..!




Svar till Anonym:
Jag brukar använda 1dl havregrynsgröt ( och två dl vatten.) till en portion gröt.

Kommentarer
Postat av: Mysan

3,66 kilmoeter.. den som endå hade styrkan att jogga" Bra jobbat endå. gillar eran blogg btw

2009-03-10 @ 21:33:27
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0