12 Mars 2009 / B



Jag lyckades tvinga mig upp ur sängen. Men orkar jag verkligen kasta mig ut för att springa?
Aldrig har jag känt mig så trött. Så ut sliten. Av ingenting.

Tänkte gymma igår efter skolan, men M kunde inte följa med och ville gå hem, och vem är jag att neka henne det?
Det var så längesedan vi tog dom där promenaderna i alla fall.
Och efter att jag kom hem brast det.
Mat från alla riktningar, GLUFS och så var det i magen.
Jag tror det är på grund av den jävla mensen som mitt söt sug och hunger är....ur kontroll.

För trött för att träna. För okontrollerad för att inte äta.
Jag har nämnt att jag inte ens gjort NÅGRA läxor?
Har för fan ett prov imorgon och jag har inte ens börjat plugga.

Näh, jag får tvinga mig ut i kylan för att springa nu.
3.66 kilometer var det...Fy fan.

Någon som kan tipsa på vad min trötthet kan bero på?
Jag vill ha energi nog att gymma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0