12 mars 2009 /M

Skitdag.

Maten gick åt helvette, jag känner mig fulare och tjockare än någonsin, vädret är hemkt.
Får se det ljusa sidan -att jag åtminstone skall gymma för första gången denna veckan. Hoppas att det höjer min motivation och stärker min självdisciplin. Det brukar det göra.

Igår gick jag och B hem, istället för att ta bussen. Det tog sin tid, men i det (dåvarande) fina vädret så var det verkligen värt det. Nu är det storm, och bara att vara inomhus är kallt som fan. Och det är helt vitt när man tittar ut, luften är full av snöflingor. Tror att jag skall ta en laxeringstablett idag, och förhoppningsvis verkar den i lagom tid tills att jag stiger upp imorgon.

Nu är det dags för mig att byta om och springa till bussen, och jag hoppas jag hinner skriva mer senare ikväll (om bl.a. den hemska gårdagen).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0