16 Mars 2009 / B


Ja, ja. Jag vet att jag borde sova nu så att jag ska orka upp imorgon för att orka med en jogging runda innan skolan börjar.
Jag ska, direkt efter att jag har skrivit lite här på bloggen.
Känns som om jag inte gör det tillräckligt ofta.
Blev rätt så mycket mat idag efter gymmet, men med tanke på att jag endast ätit en burk majs och ett knäckebröd innan idag så tycker jag att jag gjort rätt så bra ifrån mig för att vara jag.
Var sedan på gymmet med M i 2 ½ timma och sedan blev det promenad hem ( 1 timma. )

För några minuter sen, när jag stod framför spegeln och borstade tänderna ( jag tänker som bäst när jag är i badrummet verkar det som ) så funderade jag på varför det går så jävla skit för mig.
Uppenbarligen för att jag tänker långsiktigt.
Alltid hur jag ska klara mig igenom allting för att nå min målvikt.
Aldrig hur jag ska klara mig igenom morgondagen.
Så imorgon ska jag försöka.
Bara försöka ha en hardcore dag.
Och om det funkar, så ska jag försöka tänka så på onsdag också. Och så vidare, och så vidare.

Ska försöka hitta ett ställe som säljer klementiner ( helst Satsumas. ) för jag saknar verkligen den underbara frukten med negativa kalorier som man kan ha i väskan.
Imorgon, istället för en påse med klementiner, blir den en banan.
Ush, va sorgligt.

Godnatt och Lycka till alla underbara människor.
Och det var härligt hur många som hade kommenterat sen sist jag var inloggad.

Kommentarer
Postat av: Mysan

Så klementiner är negativa kalorier? det visste jag inte=)

Och tack för den oerhört fina kommentaren och stödet! känns skönt att det finns någon som vill prata där ute.



kram

2009-03-17 @ 21:19:31
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0