17 Mars 2009 / B -2

Här sitter jag då med ett glas Cola Light.
Kom nyss hem från gymmet, och det blev tyvärr inte ett särskilt långt pass idag.
Två timmar. Hade gärna stannat och bränt cirka sisådär 600 kalorier till, men M ville hem, och jag är ju alltid så paranoid att hon ska bli våldtagen eller något på vägen, så jag gav mig jag också.

Blev en allmänt bra dag, även fast jag fortfarande är SKITFÖRBANNAD över att jag inte orkade ta mig upp för att springa i morse.
Hade verkligen känt mig så mycket mer lyckad om jag rullat ut ur sängen för att springa ute i mörkret på morgonen när ingen annan har vaknat.

Mitt nyckelben har gjort ont hela dagen idag.
Och det har inte vart en värk, utan mer en plötslig, skarp smärta ibland när man rör axeln.
Nåväl. Försvinner väl tills imorgon.
Ska man vara fin får man lida pin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0