17 Mars 2009 / B


Blev lite surt nu här i morse.
Vaknade klockan fem men orkade inte rulla ut ur sängen.
Så det blev ingen jogging tur idag.
Istället blev det en skål gröt och mjölk till frukost ( runt 200 kcal).
Tar med mig två bananer till skolan + 4 BURN och 1 CLA.
Idag tänker jag vara duktig på gymmet, M.
Och under 500 kcal blir det förhoppningsvis idag.

Igår var jag mentalt borta, men idag ska jag vara lika duktig som du var igår.
Så är det bara.
Nu ska jag springa in i duschen och nypa fett.
Gick ner 0.2 KG sen igår.

Och du M, kommer du ihåg vad vi pratade om igår när vi gick hem från gymmet?
Om hur smala vi skulle vara till sommaren?
Jag tycker du ska skriva ner sånt här på bloggen.
Om något, så kan dina tankar verkligen sätta igång motivationen.


(Jag vill ha hennes höftben i Maj. )

Kommentarer
Postat av: M

2009-03-17 @ 10:00:34
Postat av: Anonym

aw, ska tänka på det :)

2009-03-17 @ 10:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0