18 Mars 2009 /M

Sol idag igen! Helt otroligt :D Det ger en verkligen tusen gånger mer energi att vakna med solen lysandes in mellan persiennerna, än att det skall vara grått och trist. Har precis ätit min frukost bestående av en portion havregrynsgröt med mjölk, ca 190 kcal. Börjar efter tolv idag, så det blir ingen lunch i skolan idag heller, utan gröten blir det jag äter fram tills ikväll när jag kommer hem från gymmet.  Jag hoppas dock att jag inte förlorar massor av energi på det, för jag vill verkligen träna länge idag..

Ush, satt precis och tittade på bilder. Jag måste bli smal. Den här sommaren tänker jag fan vara smalast av alla :)


Kommentarer
Postat av: pam

åh vad bra! Glöm inte vad det är du kämpar för . <3

2009-03-18 @ 16:25:36
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0