19 Mars 2009 / B

Kan ju lika gärna bikta mig nu, medens jag springer runt och städar innan jag går och lägger mig.
Mår lätt illa, men det är inte konstigt, med tanke på vad jag tryckt i mig idag.

1 portion havregrynsgröt + 2 matskedar äppelmos + 1 dl lättmjölk
3 ägg
1 dubbel macka ( MED SMÖR! )
2 dl lättmjölk
fem godis bitar
fem singoalla kakor
1 brämhults spirulina
1 burk coca cola light
1 cheeseburger
1 mellan pommes frites
1 mjuk glass med chokladtoppig


...Och INGEN träning.
Hur får man lov att BLI så fet?
Jag borde slutat när magen började göra ont,  men jag KUNDE inte.
Suget höll i sig och jag hade inte hunnit ta varken BURN, vitaminer eller järntabletter idag.

Och sen har jag spenderat flera timmar med att baka, så jag lägger till 100 kcal extra, för alla 'provsmakningar' och sånt.
Ni vet hur det är. En slick på skeden hit och en slick på skeden dit.
Ush.
Nu mår jag bara så himla jävla illa.
För mycket socker.
Går väl upp cirka sisådär 5 KG tills imorgon, det kan jag lova.

Går jag för långt om jag funderar på att säga upp det mesta av mitt sociala liv bara för att undervika sådana här situationer i fortsättningen?
Jag skulle hellre spendera fem timmar på gymmet än en timma på den här filmkvällen.
För på gymmet bränner jag i alla fall fett.
Men jag kan inte säga att den här kvällen inte blir av nu.
Det måste den.
Tyvärr.
Fan.
Jag hatar detta.

Ska jag räkna ihop dagens totala kalori intag, bara för att få mig själv att gråta?

2,275 kalorier

Jag är den fetaste människan i världen.
Och ni kan säga vad ni vill, men mitt straff blir skalpellen.
Och nästa vecka blir fasta i 7 dagar eller mer.
Får heller inte skriva ett inlägg förrän jag är på -12KG.
Och jag Måste springa på morgonen på måndag, tisdag & torsdag.
Aldrig i hela mitt liv har jag känt mig så äcklig.

Kommentarer
Postat av: Mysan

Neej du måste skriva=( kommer sakna det så mycket annars.



och en fail dag gör ingenting!! om man äter "bra" en dag gör ingen skillnad egentligen.. jag har märkt det. för under peridoer då jag inte bryr mig om vad jag stoppar i mig tar det ungefär 2 veckor innan det böjrar synas på vågen!

2009-03-20 @ 16:47:49
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0