20 mars 2009 /M

God morgon sötnosar!
Sitter här och har precis ätit frukost. Tog 2 BURN innan den också, och man känner sig verkligen weird efteråt. Om någon har ätit pizzasallad på totalt tom mage kanske du förstår hur jag känner mig. Det gör nästan lite ont i magen, eller nej, det är inte rätt ord ändå. Man känner det dessutom upp i halsen, och så rapar man pepparkakssmak. Hmmf.
Att den dämpar aptiten och sötsuget känner jag fortfarande inte av, och det är ju trots allt i hopp om det som jag äter dem.. När den här burken är slut kommer jag nog inte köpa dem igen, utan då är det någon annan sort som gäller. Idag hade jag tänkt gymma, men nu när jag ser hur otroligt fint väder det är ute funderar jag på att ta en låång promenad istället. Det bränner minst lika mycket som den stunden jag ändå bara skulle hinna med i gymmet (eftersom att killen kommer senare). Dessutom får man sol och frisk luft! :)


Innan jag satte på mig kläderna idag stod jag och kollade på mig själv, främst mina ben, i spegeln på mitt rum. Fyfan vad feta dom är. Det är verkligen sjukt vilken skillnad det är när man har kläder på sig mot när man inte har det. Inte för att jag ser smal ut med kläder på, åh nej, utan för att jag ser så fruktansvärt tjock ut utan. Tror jag skall sluta styrketräna insidan av benen/ljumskarna, jag vill ju inte ha muskler som gör att benen "går ihop". Jag vill ha ett rejält mellanrum hela vägen upp, om ni förstår vad jag menar. Jo, nu när jag tänker efter kanske det är bra att jag tar en promenad istället för gym just idag, för det bränner ju faktiskt mer fett än vad man kan tro -och det gör inte styrketräning (vilket man ändå gör lite grann åtminstone varje gympass).

Skall till skolan, eller bussen, om tio minuter, så det är bäst att jag snabbar mig! Hoppas att jag får tillfälle att skriva någonting nu den här helgen, men jag kan inte lova något :(
Om inte så får ni åtminstone ha en bra helg! :)


Kommentarer
Postat av: pam

Usch hatar att se på mina ben i spegeln. :( Brukar skaka på dem bara för att äckla mig själv ännu mer.. suck.

Men det ska bli ändring på det där! :)



Hoppas att din dag blir fin. :*

2009-03-20 @ 11:36:24
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0