22:22 / M


Två - mitt turnummer, typ. Om jag har något så skulle det väll vara det :) Sitter just nu och har ångest för precis allt. inte för att jag har ätit något, nej, har inte ätit något sedan sist jag skrev. Har ångest för att tiden inte räcker till, jag kommer inte hinna. Inte med vikten, framför allt inte med skolan, ingenting. Snart står jag där, fet och utan utbildning och jobb. Jag vill bara gråta. Fast jag fattar inte varför jag kommer i sådana här perioder då jag bara vill gräva ner mig och komma upp på nått annat ställe i världen och börja om ett nytt liv. Allting går ju att påverka. Jag kan bli smal om jag vill, jag kan få toppbetyg om jag vill. Men motivation är ingenting man trollar fram. Och inte tid heller för den delen.
Nu skall jag fortsätta med min hemma-träning. Träning är bästa sättet att rensa huvudet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0