23 mars 2009 /M

Äntligen en helt okej dag. Slutade tidigare i skolan och drog direkt till gymmet, där jag hann träna i nästan två timmar innan B dök upp. Gymmade sammanlagt 2,5 timmar och promenerade hem vilket blev (minst) 1100 kcal. När jag kom hem så åt jag grönsaker, och senare en liten skål med cornflakes. Hade ju kunnat vara värre, mycket värre. Vågar inte ens tänka tillbaka på denna hemska helg som varit. Nu är jag i alla fall helt öm i musklerna, och ska göra minst 150 sit ups.

Träffade en kompis på gymmet som jag inte sett på länge. Eller jo, sett har jag ju, men det var ett tag sedan vi umgicks. Hon sa i alla fall att hon hade tänkt fixa en träff med ett gäng tjejer som brukade umgås. Tills dess måste jag verkligen bli smal smal smal. Jag kan ju fan inte se ut så här då! Ni kanske vet vad jag snackar om, att man ändå vill ha förändrats lite till det positiva om man skall träffa folk man inte sett på länge.
Nu ökade min motivation lite, jag skriver senare efter sit-upsen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0