Morgon - 31 Mars 2009 / B


Bråttom, Bråttom, Bråttom.
Springer runt här som en toka och försöker göra mig i ordning.
Men ett litet blogg-inlägg ska vi väl ändå hinna med.
tror att jag gått ner lite sen igår, och det blir samma rutin idag igen..

smoothie till frukost ( gjord på fryst banan, frysta hallon & jordgubbar och med en nypa kanel i. ) och en banan till lunch blir väl bra?
Sedan gymmet med M där det ska vara tid på crosstrainern i MINST två timmar, kanske hinner man med en timma styrka också däremellan? Får se.

Nåväl, känns som om jag gått ner lite sen gårdagen, och förhoppningsvis går jag ner lite mer idag.
Känner mig så jävla pepp, dock fortfarande för tjock, och tror just nu att jag faktiskt kan klara det om jag fortsätter vara så här duktig....så här motiverad.

har ju till och med börjat på en läxa, och jag har inte gjort läxor på några månader, så det tycker jag är duktigt gjort av mig.
Ska försöka hoppa av Matten idag och be om att få läsa den nästa år istället.


Önska mig lycka till <3

Kommentarer
Postat av: emilia

snälla, snälla sluta! du är jättesmal, detta är jättefarligt och man kan dö. det är en sjukdom!! ni skriver hela tiden att ni måste bli smala men ni är redan sjukligt smala och börjar nästan gråta när jag tänker på hur förvrängd eran bild av kroppen är. jag säger förlåt nu för jag måste vara ärlig nu, DET ÄR INTE SNYGGT ATT VAR SÅ SMAL! det ser bara fel ut. mitt tips är att ni ska söka hjälp, det är jättesvårt att bli av med denna sjukdomen. bilderna som ni lägger upp på era förebilder och dom som ni vill se ut som, jag menar snälla sluta! dom är sjuka, liksom, deras lår är lika smala som deras smalben och revbenen syns jättemycket! detta är inte snyggt och inte normalt så jag ber er för eran egen skull bara låt bli med sånt trams, ta hjälp för det ÄR EN SJUKDOM!!!!!

2012-06-02 @ 14:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0