4 mars 2009 /M

Jag borde skämmas för den här dåliga uppdateringen på senaste tiden.. Men jag varnade er åtminstone innan :)
Skall snart (om några minuter) iväg och träffa B. Vi har bankärenden att göra (haha vad vuxet det lät) och sedan drar vi till gymmet. Funderar på att gå till apoteket och köpa laxermedel också, men observera att jag inte tänker ha det för dagligt bruk. Kommer dessutom inte köpa den starkaste precis heller, men det kan ju vara bra att ha dagar det gått åt helvette.

Gymmade i måndags också, fast då fick jag gymma själv eftersom att B aldrig dök upp :( Inte speciellt kul! Men ungefär en timme och fyrtio minuter blev det i alla fall. Idag hoppas jag på att bränna runt 800 kcal, men 600 är okej. Förhoppningsvis äter jag ingenting mer idag heller, så att jag för första gången på länge kan känna mig nöjd när jag går och lägger mig.



Jag längtar så till våren! Fyfan vad gött det kommer bli när man bara kan dra på sig en mjuk hoodie över träningslinnet och springa en runda ner till havet. Låt de här kalla snöslaskiga dagarna vara förbi snart!

Hjälp vad klockan gick. Dags att fixa det sista innan jag springer till bussen. Skall försöka skriva ikväll också! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0