6 Mars 2009 / B


VET att jag BORDE gåt ill gymet. Att jag MÅSTE bränna kalorier.
Vill ni höra en ursäkt som får mig att känna mgi totalt patetisk?
Jag kan knappt gå. Jag har sån JÄVLA muskelvärk på baksidan av knäna och i ljumskarna att jag går som en hjulbent pirat ( såg just kalrt tredje filmen. Den var bra. Inte så himla bra, men bra. ) och kvider och jämrar mig bara jag ska sätta mig upp i soffan.
Så inget gym idag.
Hoppas det har gått över tills på söndag, då det är självförsvarspass och sedan lite tid på gymmet som gäller.
Och för att inte glömma tidningen. Borde bli cirka sådär 5 timmars träning på hela dagen, om inte lite till.
Det borde väl bränna något, eller hur?

Tog en laxeringstablett tidigare idag ( ca 15.00 tiden.) så får se när den börjar verka här va?

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jo jag brukar inte ha svårt att gå upp men jag börjar bli riktigt sjuk, mår inte alls bra. Det betyder att jag inte kan springa imorgon och antagligen inte på söndag heller. Brukar annars gå upp klockan 5 de morgonar jag börjar 8. Stay strong <3

2009-03-06 @ 23:28:02
URL: http://minytiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0