Åh så typiskt mig! /M

Fan. Vad jävla onödigt!!
Självklart misskötte jag mig som f*n när jag kom hem från gymmet, och jädrar vilka onödiga kalorier.

Började med att vi gymmade, och räknade ihop att jag brände ungefär 800 kcal (med promenaden hem inräknad).  Då underskattar jag dessutom styrketräningen till 100 kcal..
I vilket fall som helst, när jag kom hem hade morsan lagat mat men det åt jag väldigt lite av eftersom det var lite skumma grejer i som jag inte äter. Men inte nog med det så var min bror på besök, och han hade köpt med sig både fikabröd och choklad - vilket jag åt av. Vilken jävla idiot jag är.

Kände mig väldigt konstig idag. Helt borta i huvudet, ungefär som att jag skulle somna stående vilken sekund som helst. Så därför blev det tyvärr bara två timmars gym för oss idag, men som sagt blev det promenad hem och innan dess hade jag gått i stan i cirka 1,5 h -idag igen. Skriver i ett separat inlägg allt jag har ätit, samt mitt lilla försök att kompensera synderna lite med sit-ups.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0