Kan man bli mer emo? / B

Tänkte likaväl skriva av mig , innan jag går och lägger mig.
Annars kan jag inte sova eller så får jag mardrömmar.

En kompis bjöd med mig på ett litet 'sommaräventyr' om man ska kalla det så. D.V.S att när sommaren kommer, ska jag, hon och några till åka till en strand och bada.
Själv är hon inte precis världens smalaste, så jag kommer ju inte att vara den tjockaste i gruppen precis, men jag vill inte VARA tjock. Jag vill vara smalast av dem alla. Benig, till och med.
Jag vill kunna ha en liten, snygg bikini eller baddräkt, och känna mig snygg. Smal...självsäker.

Tänk om jag inte blir tillräckligt smal innan sommaren är här, och det är dags att åka och bada?
Och jag MÅSTE för fan bada, när jag bor så jävla nära havet!
Ingen vill för fan se ett fetto å stranden.

Är det patetiskt att jag spenderat tio minuter att bara lipa av tanken på att jag kommer vara fet när sommaren är här?



Näh, det blir 100 situps nu innan jag går och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0