Trött! /M

Är ju bara förnamnet på hur jag känner mig nu. Helt slut. Inte så mycket fysiskt, eller, mina ben är ju ganska möra efter gymmet. Men psykiskt så är jag hur trött som helst. Borde till exempel förbereda uppsatsskrivningen som jag har imorgon, men det orkar jag ju såklart inte.

Jag måste sluta sitta uppe hela nätterna, och skaffa mig en läggtid. Jag borde börja planera min dag, timme för timme. Skaffa självdisciplin (vilket jag har noll utav), och se till att ingenting "onödigt" någonsin passerar mina läppar.
Det borde ju bli lite lättare att kontrollera det om man har planerat sin dag liksom.

Nu måste jag verkligen ägna mig åt den där uppsatsskrivningen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0