7 Mars 2009- 2 / B


Funderar på om jag ska gå och lägga mig eller inte.
Om jag gör det får jag åtminstone 5 timmars sömn innan jag sak ut och dela ut tidningen.
och sen kan jag sova lite till när jag kommer hem, för att sedan gå på självförsvars passet på gymmet.
Låter väl Ok?

Pappa säger att våren är här nästa vecka. Värmen, blomknopparna. Mindre behov för stora, bulkiga kläder.
Jag är skräckslagen. Vill helst bara sätta mig ner i ett hörn och gråta. Vänta tills sommaren är förbi och vintern är här.
jag är fortfarande fet.

Funderar på om jag ska behålla tidningsjobbet eller inte.
Eller om jag ska sluta.
det är bra att röra på fettet, men har ni någon ANING om hur mycket man hatar det när man ska gå upp på morgonen och hämta tidningarna klockan tre? Helt otroligt jobbigt.

Funderar på om jag ska börja säga till mamma att det här jävla tidningsjobbet har förstört mitt sömnmönster.
Att jag endast kan sova i sex timmar nu och sen går det bara inte längre. Sen måste jag UT. Låter väl som en bra ursäkt?

Och eftersom jag går och lägger mig klockan 10.00 varje kväll så vaknar jag ju 04.00.
Då kan jag ju ta morgon promenaden med hunden varje morgon. Fast istället för promenad blir det jogging.
Kan alltid få det att se ut som om jag har ätit innan jag sticker ut och springer med den stackars lilla hunden.
men sen kan han ju behöva lite träning han också. xD

Det skulle vara så jävla bra, om jag kunde börja med det.
Nått lätt på morgonen innan jag sticker till skolan. Kanske två dl filmjölk med några nyttiga frön och ett glas vatten.
Ingenting i skolan.
Gymmet på kvällarna.
Verkar inte det som den perfekta dagen? Det perfekta livet...

Oj, har gått lite över tiden här. Måste gå och lägga mig.
Nåväl.
Ska för fan se till att det blir sådana dagar.
Vet ni vad. Jag ska försöka få en sån dag på Måndag.
hur låter det?
Jag ska skriva hur det gick...OM det gick.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0