12 Mars 2009 SLUT / B


Kom precis hem från ett pass på gymmet tillsammans med M.
Två timmar av styrka och kondition. Tycker jag var duktigt av oss.

Har en 'anledning' att inte äta nu. Kan inte säga vad det är. Om någon jag känner skulle trilla in på denna bloggen så skulle de genast fatta. Och ni skulle tycka att jag var elak eller hemskt okänslig. Men jag tror att jag fortfarande är i chock.

Har i allmänhet proppat i mig totalt idag;

Två mackor
Två stekta ägg
En dubbeldaim ( ca.250 kalorier. )
1 Banan
+ det jag skrev tidigare idag.
( dvs en portion flingor + 1 dl mjölk + 1 matsked äppelmos
och ett glas jelly ( ca.9 kcal. )


För för FÖR mycket.
Brände cirka 500 kalorier på gymmet.
Och ca 275 kalorier i morse.

Min mamma ska skaffa gym kort, för hon har upptäckt att hon också är tjock. Så vi är tjocka tillsammans.
Hon vill börja träna på vårat gym.
"Är det okej med dig?" Frågade hon.
"Jadå. Du och jag kan dallra tillsammans när M inte orkar/ hinner gå med."
Jag tror inte att hon blev särskilt glad över att höra det.
Men sak samma. Vi är två suggor. Två feta kor. Dock känner jag mig mycket fetare än henne. Jag tror jag är fetare än henne...Är jag fetare än henne?

Imorgon blir det inget tror jag inte.
Kanske ett gym pass. Har prov. Har fortfarande inte pluggat.

Förlåt för mitt dåliga inlägg. Men jag ska gå och lägga mig och gråta lite.
Idag har inte vart en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

msn!

2009-03-12 @ 22:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0