Patetisk / B



Ligger jag minus med 445 kalorier?
445 kalorier?
Hur fan kan jag vara så patetisk?
Jag hade ju siktat på 1800 kalorier.
Men NEJ, istället går jag hem med M efter endast två timmars träning.
Jag känner mig så fet. så patetisk och fet.

Och imorgon kan jag inte träna, för då ska jag städa och baka.
Och inte på fredag heller, för då kommer alla människor över.
Det blir kanske inte heller nån jävla träning ens på lördag, för det ska sova över människor.
Inte förrän på söndag morgon blir det.

Fattar ni hur fet jag kommer att hinna bli tills dess? Blir förvånad om jag inte går upp minst 5 kg.
Har nästan lust att avboka hela kvällen, men vet att det inte går. Så jävla oschysst mot de andra, så som dom har sett fram emot det.

Och på promenaden hem berättade M att en av mina gamla klasskamrater har blivit smal. Smalare än smalast.
och jag blir så avundsjuk. Så jävla avundsjuk, arg och deprimerad.
varför ska hon vara smal och inte jag?
Jag har sån jävla lust att kämpa, för att visa att jag kan vara finare än hon, men jag vet att det är omöjligt.
Jag kommer alltid, alltid, alltid att förbli fet om jag inte tar tag i saker och ting.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0