11 maj 2009 /M

Kära hjärtanes. Jag vet inte hur längesedan det var som jag hade internet nu, och än är det inte tillbaka. Sover över hos syrran ikväll, så jag passar på att slänga in ett inlägg :)


De här veckorna har gått så skrämmande dåligt att jag bara vill gråta. Men så idag: 0 kcal. Det absolut enda som har passerat mina läppar idag är vatten, och jag hoppas verkligen att det skall fortsätta gå som det går nu. Det är så himla få veckor kvar till sommarlovet, och jag som skulle vara smal då? Nu måste jag kämpa in i det sista, och komma ihåg att det ju faktiskt bara är jobbigt i början.

Det konstiga är att jag knappt ens varit hungrig idag, trots allt jag har ätit de senaste dagarna. Och inget sockersug, inget chokladsug. Det var inte ens nära att jag tog mig en chokladkaka när mamma och pappa fikade förut.. jag som alltid brukar bli gråtfärdig över choklad som jag inte får äta:)


Träningen har legat lite på is, men antagligen skall jag gymma på tisdag (imorgon) och på onsdag. På torsdag åker jag till pojken, och jag är livrädd att allt skall gå åt helvette som vanligt. Han märker ju direkt jag inte äter, och det värsta är att då äter inte han heller. Och ni vet ju hur karlar blir som inte får mat, haha.

Nu måste jag verkligen sova, får hoppas på internet så snart som möjligt :)
God natt!

Kommentarer
Postat av: En som vet vad hon pratar om

Det finns även hälsosamma vägar att gå till ett smalare liv :) Tänker på er och önskar er lycka till med att hitta den!

2009-08-12 @ 18:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0