13 Maj 2009 / B

Ingen bra dag idag heller.
Kladd kaka till frukost ( VAD TÄNKTE JAG PÅ?! ) så det blev väl cirka sisådär 600 kcal.

Sedan var det gymmet efter skolan ( två timmar. ) och promenad hem ( 1 timma. ) så det blev ..1930 kcal brända.

Sedan var det hem, där mamma väntade med macka, glass och Naturdiet.

Hällde ut naturdieten i handfatet efter typ två slurkar och brödet och glassen spydde jag nyss upp.


Något som oroar mig är att jag börjat få små röda och lila prickar vid näs roten, alldeles ovanför ögonen.
Någon av våra läsare som kan ha en aning om vad i helvete det är?
Börjar bli smått orolig här, och vill inte behöva gå till skolsköterskan och fråga.

Oj, M har visst ringt...Två gånger?Sorry M, missade ditt samtal precis.
Hörde inte att mobilen ringde ( var på vibration i väskan på sängen.).

Ush, jag måste verkligen börja med min uppsats som skall vara inlämnad på fredag.
Har inte ens tänkt upp ett ämne.
Och sedan har jag ett JÄTTESVÅRT prov på fredag klockan åtta.
Nämen guuh, så kul.

Nu får jag ta och ringa M då och se om hon svarar.
Hoppas det går bra för alla er läsare där ute!


((Här är bruden jag snackade om, M. ))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0