27 maj 2009 /M

Ett snabbis-inlägg innan jag måste dra :)

Skall till skolan idag, och jag kan väll säga som så att det är ett par mil. Gjorde misstagen att 1. äta frukost, 2. äta den inte så långt innan jag måste börja gå, 3. spy upp den, 4. borsta tänderna inte långt efter :(
Dessutom kom det spy igen - efter att jag borstat tänderna. Får ni också sådär ibland, att det liksom bara kommer upp i halsen utan att ni gör någonting? Blir väl världens frätattack nu på mina stackars tänder, men jag får skylla mig själv.

Misstänker att en jag känner har hittat den här bloggen.. Eller snarare, vet att det är jag som skriver. Och nu bekräftade jag väl bara det hela..smart! Jaja sötnosar, nu får jag knyta skorna. Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: B

hur lång tid tog det att gå till skolan? :D

2009-05-27 @ 18:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0