28 maj 2009 /M

Jag gillar inte den här dagen, den har bara gått så himla dåligt. Har hur mycket arbeten som helst som skall lämnas in imorgon, och med den här ångesten jag har nu kan jag knappast koncentrera mig på skolarbeten. Sov i och för sig bara tre-fyra timmar i natt, så jag antar att det spelar in en hel del också. Får inbilla mig själv att jag ätit så mycket för att jag "behövt energin". Även om jag vet att det inte är helt sant så slipper jag åtminstone den värsta ångesten.

- 1 dl spagetti med vegetarisk tomatsås (+ sallad och rivna morötter)
- En tallrik müsli med mjölk
- 4 st digestive MED nutella

Fyfan. Speciellt det sista. Usch jag känner mig så grotesk, men mitt chokladbegär var enormt och det var det närmaste jag kunde komma. 


Nu vill jag ut och springa i det här fina kvällsvädret, men då kommer jag aldrig få plugget klart. Och påtal om det så måste jag fortsätta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0