Don't Lose Faith / B

Jag prövade lite BH:ar idag.

En bra sak: Jag har 70-75 i storlek.
En dålig sak: Jag har D-kupa.

Haha. Låter kul?
Tro mig,det är det inte.
Och om det är någonting jag längtar efter, så är det mindre tuttar.
Mindre bröst.
Fler BH:ar att välja mellan.

Jag gick och kollade lite på C-kupor och B-kupor.
varför ska dom alltid få alla söta?
Jag vill också kunna ha sådant!

Sen när jag prövade BH:ar, så stod jag och kollade från sidan en gång. Drog in magen.
Fan va smal och liten man kan vara.
Jag vill inte ha någon mage.
Jag vill ha skarpa höftben.
Kanske ett six-pack ( ja, jag tycker det är snyggt på tjejer.)

Och jag ska bli smal. jag ska inte vara en 'quitter'.

Okej, det gick dåligt igår.
det gick dåligt idag.
Det gick dåligt förra veckan.
men vet ni vad?
Alla hamnar i en svacka någon gång.
Men allting handlar egentligen bara om vi tänker låta oss stanna kvar 'diket' vi hamnat i.
Eller om vi tänker försöka kämpa.
Försöka hitta en väg ut.
Tillbaka på vägen igen.

M har inte bloggat mycket på senaste tiden, och hon kanske inte gör det på ett tag igen.
jag vet, jag vet.
Hennes inlägg är alltid så grymma ;D
Men nu får ni faktiskt ta och nöjja er med mig för ett tag.
I alla fall tills hon lyckas sätta sig i lugn och ro vid en dator för en stund.

Kollade igenom några gamla blogg inlägg.
från när det gick bra för mig.
Och jag är tillbaka.
Jag vet att jag klarar det.
Om jag klarar att böja mig fram och spy utan att stoppa fingrarna i halsen, så klarar jag fan detta.


Planerade för övrigt att sticka någonstans imorgon, med tanke på att båda mina föräldrar är hemma hela dagen, dvs lediga från jobben både på torsdag och fredag.

Men alla bibliotek är stänga på Kristi Himmelfärdsdag, och jag vet inte vart annars man kan gå för att plugga?

Jag kan inte gå hem till en kompis, för dom vill alltid ha en massa gott att käka till, och man får aldrig egentligen någonting gjort.
Och om jag stannar hemma vill föräldrarna bara tvinga i mig en massa skit.
Så vart kan man egentligen gå?
Skulle uppskatta svar tills imorgon, om någon har något förslag :3


Näh, jag ska komma igång igen.
Förlora aldrig hoppet! <3

Kommentarer
Postat av: Em

haha tack ellrr vad jag ska säga:P



Jag tycker om gammla människor och min mormor är min förebild!



Ibland önskar jag att jag hade stora bröst men tror inte det skulle passa mig. Jag kan inte sätta mig in i din sits men det låter jobbigt:/

2009-05-21 @ 10:02:18
URL: http://hemlighetsmakerii.blogg.se/
Postat av: S

Fast å andra sidan ser man smalare ut med lite mer bröst, då blir det lite skillnad från magen. Att vara så platt att man knappt kan hitta BH är inte heller så kul :/ Fast brukar det inte vara typ brösten som försvinner först när man går ner? :)

2009-05-21 @ 23:45:34
URL: http://lillsaara.webblogg.se/
Postat av: M

usch.. mina bröst. uäk!

sist jag köpte en bh var den i storlek 80 FF (!!!!!). Inte kul. Tittar också på alla bhar med A-B-C-kupor och bara avundas alla med små bröst.. Och alla sexiga korsetter som finns. SKA KÖPA NÄR JAG BLITT SMAL!!!!!!! pepp jag blev nu :D

2009-11-19 @ 18:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0